Szülinapi Pixibox


Éééés megérkezett :) Azon kevesek közé tartozok akiknek jutott a 600 darab dobozkából, és nagyon izgultam mert volt itt oldalleállás, rossz mail és minden egyéb finomság de sikerült!

Tényleg igyekeztek minden jót beletenni és nyugodtan mondhatom, nem bántam meg a vásárlást (sokadjára). Az eddigi dobozoktól eltérően arannyal nyomták a dobozokat, nem feketével, ezt csak azért bánom, mert így kilóg a fürdőszobai többi dobozka közül...

A doboz tartalma a belerakott lista szerint:
OPI körömlakk (mini kiszerelés)
Kérastase hajápoló (dobozonként eltérő)
Vichy Idéalia Life Serum (7x1,5ml, minta)
Vichy Eau Termale - termálvíz (50ml)
Vichy Purete Thermale 3in1 micellás arclemosó (100 ml)
Barefaced Beauty Mineral Blusher "Athena" árnyalat (teljes kiszerelés)
Nina Ricci - Mademoiselle Ricci női parfüm (4 ml)
Biotherm Aquasource Nuit éjszakai hidratáló arcápoló gél (5 ml)
Biotherm Aquasource BB krém (1ml, minta)
Biotherm Aquatrio - három lépés az arcbőr átfogó ápolásáért (3x1,5mml, minta, tisztítás, tonizálás, hidratálás)

Továbbá egy 20%-os Vichy kupont és egy szintén 20%-os OPI kupont is mellékeltek!

Nagyon örültem a Nina Ricci parfümnek, mert még sosem vettem, és nem hiszek a drogériás szagolgatásban, ahol ezer féle illat keveredik. Sokkal jobban szeretem minta termékekkel 1-2 napig kipróbálni, megtudni mennyire tartós, mert sajnos drágább parfümöknél azt tapasztaltam, hogy semmivel sem jobbak az olcsóbbaknál (pl. Bvlgari - Jasmin Noir óriási csalódás volt, alig tart 3 órát, és ami engem leginkább zavart, hogy rettenetes nagy hasonlóság van a női és a férfi parfümjük között, amit sem a csodálatos csomagolás, sem régimódi, romantikus fújókás kialakítás és legfőképp nem a 16.600 Ft-os ára fog jóvá tenni, pedig annyira-de annyira vágytam rá!). Nagyon kellemes illat, igazán csajos, de nekem túl kislányos, olyan első randis illatú. A kettővel ezelőtti Pixivel kapott Valentino - Valentina parfüm viszont remek szolgálatot tett, és teljesen biztos, hogy a legközelebbi parfümöm ez lesz!

Nagyon szeretem a termékmintákat, mindig örülök nekik, szép gyűjteményem van amiből naponta használok. A vékony pénztárca nagyon nagy barátja a termékminta :) ÉPPEN EZÉRT hiperboldog voltam a Vichy termékminták láttán, mert már csak 3db volt raktáron, és így még egy komplett héttel kitolhatom a használatot :) Alapvetően a Vichy krémeket, termékeket szeretem a legjobban, eddig sosem csalódtam bennük. Régebben azt gondoltam inkább az idősebb korosztályt szolgálják ki, de amikor már betöltöd a 26-ot és naptári pontossággal megjelenik egy undok (nagyon undok mert folyton látom ha tükörbe nézek, nem akar eltűnni már soha... ) ránc a szemem sarkában, és ráeszmélek, hogy hoppá... lehet már nekem is szól? :/

Valószínűleg mindenki az OPI lakkot várta a legjobban. Számomra ez a termék semleges, örülök azért persze, de mivel műkörmöm van, lábamon pedig csak sima francia lakkozást szoktam viselni, lehet, hogy ez a lakk anyumnál landol, bár az ultra neonos pink szín valószínűleg nem az ő világa :)

És a Biotherm termékek - az ilyen termékekre mindig szükség van, ehhez nincs is mit hozzáfűzni.

Eljött a Barefaced pirosító ideje! Húúú nagyon reméltem, hogy olyan terméket és árnyalatot fogok kapni amit tudok használni és IGEN, megtörtént :) Ki is próbáltam és csodás , tuti meg fogom venni, ha ez elfogy!

És a Kérastase - szuper, hogy ezt is beletették! Elég hosszú hajam van, ezért a hajápolókra és hajvégápolókra naponta szükségem van, pláne, hogy a hajam alapjáraton göndör, de vasalom, szárítom és nyúzom, megérdemli az extra törődést :) Az én csomagomba az Elixir Ultimate szépségolaj került, még a hétvégén kipróbálom!



Kinek seikerült még a rendelés? Minek örültetek a legjobban? Van akinek ez volt az első doboza?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ez egy személyes blog, kérlek ne használd termékek vagy más oldalak reklámozására a hozzászólásod!