TAG #1 : ABC


Egy ideje olvasgatom más bloggereg TAG-jeit és nagyon tetszenek. Kicsit emlékeztetnek az iskolás évek barátságfüzeteire :) Ezért is döntöttem úgy, hogy ki fogok tölteni egy párat néhanapján!

A következő ABC-TAG-et Csipkelány blogján találtam. Kezdésnek és új, friss blog számára szerintem ez a lehető legtökéletesebb TAG, így egy kicsit képet kaphattok rólam :)


A hétvégi bevásárlásról poszt hétvégén, mert nagyon sok munkám van és még fényképezni sincs időm, de egyenlőre annyit elárulok a nagy részét sikerült megvennem és még egy pár hihetetlen klassz dolgot és nagyon tuti kis üzletre bukkantam!


Teját jöjjön a nagy ABC-TAG!

A. Age (Kor): 26 éves vagyok, szeptemberi születésű

B. Best Friend (Legjobb Barát): Hmmm.... nehéz kérdés, nem hiszek az örök barátságban, de abban igen, hogy életünk során időről időre vannak emberek akik közel kerülnek hozzánk... A legjobb barát-barátnő dolog szerintem még az iskolában működött, de talán még ott sem :)

C. Chore you hate (Házimunka, Amit Utálsz): Mosogatás, NAGYON

D. Dreamhouse (Álomház): Természet közepén, egy erdőben a tóparton, hatalmas tágas rönkház, mindennel amire csak szüksége lehet egy lánynak és a családjának :) Hatalmas konyha mindenféle kütyüvel, tágas nappali, könyvtár, gardrób külön sminkrészleggel, nagy és kényelmes kádas fürdőszoba karosszékkel, veranda körbe a ház körül és egy stég két székkel :)

E. Essential start of your day (Nélkülözhetetlen Reggelente): Soroljam? :) cicáimnak köszönni, mert a reggeli dorombolásra kelni nagyon jó, kávé, mert nélküle nincs nap, ha magam alatt vagyok akkor mehet bele fahéj is.

F. Favorite Color (Kedvenc Szín): Szürke, ez nem is kérdés, de még az ezüst, fehér, barack, púder, bordó, farmerkék és az otthonomban a nyers fa színe.

G. Gold or Silver (Arany Vagy Ezüst): Kizárólag ezüst. Semmiben sem szeretem az aranyat, talán csak karácsonykor, de még ott sem feltétlenül.

H. Height (Magasság): 165 cm

I. Instruments I play (Hangszer): Zongorázni tanultam pár hónapig, de sajnos semmilyen hangszeren nem játszok :(

J. Job title (Munkahely): Grafikus vagyok, arculattervező és webgrafikus - IMÁDOM!

K. Kids (Gyerekek): Nincs, de szeretnék, majd, egyszer...

L. Life is incomplete with (Az Élet Nem Teljes Nélküle): TÁRS nélkül

M. Music that you always listen to (Kedvenc Zene): Tényleg mindenevő vagyok, de tényleg. Hogy mit hallgatok az adott pillanattól függ, hogy milyen hangulatban vagyok és mire van szükségem, pl. feltöltődésre, vagy nyugalomra.

N. Nickname (Becenév): Andruska - Utálom, anyum találta ki amikor mérges volt rám még gyerekként :D De páromtól kaptam már sok becenevet :)

O. Overnight Hospital Stays (Voltál Már Kórházban): Túl sokszor is... alig van már ép csontom, vakbelem sincs már meg, szóval tényleg túl sokszor... nagyjából 7-8 alkalommal :D

P. Phobias or fears (Fóbia Vagy Félelem): A sötéttől, de ezt kezdem leküzdeni, de a pókok, ez egyértelmű... írtózok tőlünk és az összes többi túl sok lábútól...

Q. Quote from a movie (Idézet Egy Filmből): „A dolgokat mindig nevükön kell nevezni. Ha félsz a névtől, félni fogsz magától a dologtól is.” (Dumbledore)

R. Reason to smile (Ok A Mosolyra): Minden nap találok ilyet, és nem is kell eget rengető dolognak lenni, elég a legkisebb kedvesség is.

S. Siblings (Testvérek): Nincs.

T. Time you wake up (Mikor Kelsz): Valamikor hét és nyolc között, hacsak nincs valami időhöz kötött programom ami miatt korábban kell kelnem.

U. Underwear (Alsónemű): Legyen kényelmes, de csinos, nyílván mindenk megvan a helye és apropója, ezért hétköznap a lehető legletisztultabb holmikat viselem, ha lehet varrás nélkülit.

V. Very important date this year (Fontos Dátum Idén): Több is van, de remélem az idei karácsony lesz a legfontosabb... és persze jó értelemben :)

X. X-ray you’ve done (Röntgen): Hát készült már egy jó pár...

Y. Yummie food you made (Finom Étel, Amit Te Készítettél): ez a kérdés szerintem azoknak jó, akik ritkán főznek. Én minden nap teszem, úgyhogy nehéz lenne egy dolgot kiemelni, de a madártej, vadas, marhapörkölt bográcsban a három kedvenc :)

Z. Zoo animal (Állatkerti Állat): Minden állatkerti állatot szeretek, de leginkább azért, mert sajnálom őket. Sajnálom, hogy pénzkereseti forrásként használják őket, eszközként ahelyett hogy szabadon élnének. Ne értsétek félre, nem vagyok elvakult állatvédő, de ahogy az embernek úgy semmilyen állatnak nem lehet jó rácsok mögött, börtönben élni akármennyire is jók azok a körülmények.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ez egy személyes blog, kérlek ne használd termékek vagy más oldalak reklámozására a hozzászólásod!